"התערערות המצב הביטחוני מחלישה את השקל"

    שלום בידרמן No Comments on "התערערות המצב הביטחוני מחלישה את השקל"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסלמה המהירה במצב והסכנה הממשית להתרחבות המערכה לכדי מהלך קרקעי, מגבירות את החששות בקרב המשקיעים ומכבידות על השקל. עלייה מעל 3.44 עשויה להרחיב את התיקון לעבר 3.47.

    במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל מתקן מעלה זה היום השני ברציפות וטיפס לעבר 3.4350. הצמד כבר תיקן כשליש מהירידה האחרונה. ישנן כמה סיבות לתיקון הנוכחי, גלובליות, טכניות ובימים הללו יש גם להוסיף את התערערות המצב הביטחוני בארץ, שמגדיל את הסיכון הגיאו-פוליטי של השקל.

    ברמה הטכנית, לאחר שקבע בשבוע שעבר שפל מתחת לרף 3.4, הצמד הגיע למצב קיצוני של מכירת-יתר והשורטיסטים החליטו לממש רווח. גם בעולם אנו עדים עד כה השבוע למגמה של תיקון והתכנסות, וזאת לאחר שהמדדים בוול-סטריט טיפסו בשבוע שעבר לשיאים חדשים על רקע נתוני התעסוקה החיוביים בארצות הברית. הנסיגה בשווקים והזהירות של המשקיעים הגבירה את הביקוש לדולר, שמהווה נכס סולידי יותר. כעת ממתינים בשוק למבול הדוחות בעונת דוחות הרווח שנפתחה השבוע. אם התוצאות יהיו חיוביות והמדדים יטפסו שוב לשיאים חדשים, הדולר צפוי להיחלש.

    ואי אפשר להתעלם מהמצב הביטחוני בישראל. ההסלמה המהירה במצב והסכנה הממשית להתרחבות המערכה לכדי מהלך קרקעי, מגבירות את החששות בקרב המשקיעים ומכבידות על השקל. עלייה מעל 3.44 עשויה להרחיב את התיקון לעבר 3.47. בתנאים הנוכחיים סבירות גבוהה שהתיקון של הדולר-שקל יימשך".



    0 תגובות